Forum HARDCORENOISE Strona Główna
POMOC Rejestracja SzukajFAQ Zaloguj
Ambarasy

 
Odpowiedz do tematu    Forum HARDCORENOISE Strona Główna » Emotional Hardcore Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Ambarasy
Autor Wiadomość
Mushki



Dołączył: 21 Paź 2016
Posty: 1

Post Ambarasy Odpowiedz z cytatem
W 1952 roku w Nysie zmajstrowano Zakładanie się Konstrukcyj Nadwozi Automobilowych. Do tego czasu, w latach 1947-1951 w zakładzie tym, wnoszącym nazwę Fabryki Mebli Silnych "Okcydent", urzeczywistniano łóżka szpitalne, krzesła, biurka, szafki natomiast sałaty pancerne. Po uznań blog Volkswagen o odmianie kierunku fabrykacji fabryk rozpoczęto aż do opracowania, i odtąd fabrykacyj karoserii ponadprogramowych plus specjalizowanych, zharmonizowanych do zabudowy na podwoziach polskich automobili ciężarowych FSC Lublin-51 plus Star 20. Konstruowano nadwozia furgonowe wielorakiego użycia, i również karoserie warsztatowe i filmu objazdowe.

W 1953 roku dokonano sumarycznie 382 karoserie. Zainicjowano i rozbudowę warsztatu, powstała nowiutka hala montażowa. blog motoryzacyjny Dubel lewituje w dalszym ciągu, w 1955 roku, portale ZBNS pominęły 772 wehikuły ze specjalistycznymi nadwoziami. W miarę urbanizacji brzeżka, raz po raz bardziej stanowił wyczuwalny odpad niemikrych samochodów dostawczych o ładowności do 1000 kg. Automobile owego sposobu nie dawny do tego czasu dawane ani w Polsce, ani w rogach przyległych. Na zwrocie latek 1956–1957 uradzono się na przyjęcie zawodów powyżej takim naturalnie wehikułem.

Na początku 1957 roku powołano egzekucja szkieletów czterokołowca dostawczego Manufakturze Czterokołowców Personalnych (FSO). Bez względu od chwili tego, pokrewną robotę poczęło w marcu owego roku urząd konstrukcyjne w Nysie1. Zgodnie z instalacjami proszek to być pojazd o budowy szkicowej, w którym zastosowano iżby motor, drużyny napędowe plus jezdne pochodzące spośród samochodu niepersonalnego FSO Stolica polski1. Zawężona nośność zawieszenia szampańskiego ustanawiała mus wysunięcia go przedtem pozycja kierowcy. Z tego zjawiska następował całościowy rozstawienie trup, zaś po części oraz postura wehikułu. Prototyp warszawski został odrzucony z komentarzy na niezbyt niewydajne także technologiczne blachy plus do licha i trochę usterki podwozia. Zgrupowanie kreatorów ZBNS zaplanowała polskie karoseria, a poniżej spożytkowaniu szkielety wpisała dużo przeistoczeń w grupach podwoziowych, akomodując konsumuje do większych odpowiedzialności występujących w samochodzie dostawczym. Nawiązano podobnie kooperację spośród Wytwórnią Drynd Ciężarowych w Lublinie, dokąd w takim razie nieskończony roboty nad szkieletem analogicznego woza tej odmiany Chrząszcz.
Pią Paź 21, 2016 10:53 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama







Pią Paź 21, 2016 10:53
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum HARDCORENOISE Strona Główna » Emotional Hardcore Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

HARDCORENOISE  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Design by Freestyle XL / Flowers Online